Sammanfattning av önskelistorna. NU UPPDATERAD!

JAG TROR ATT ALLA ÄR MED NU!



Här kommer en sammanfattning av hur jag har uppfattat allas önskelistor:

Carina:
Melissa Horns senaste skiva
Långa nätter
Säg ingenting till mig
Elmangel
Termoskaffebryggare med inbyggd kaffekvarn och automatisk avstängning
Vin
Plattång som kan användas som locktång
Indisk mopedtaxi
trådlös ljudanläggning
EnTV som bara syns när man använder den.
Champagne
Skinnhandskar

Jocke:
Tryckkokare
2 tryckkokare
En tryckkokare och 250 euro
En fröjdefull jul och en tryckkokare
Raklödder
Brynstål
Solstänkare
Täljhäst
Plåster
Grillpanna

Mats:
Eder alla en fröjdefull jul
Pizzasten
En liten bastrummepedal
En pedal till en liten bastrumma
En limpa gula blend
En skön barolo
En tryckkokare
En vit negligé (fast i tunn frotté)
Stålkantsslip
Invite till Spotify

Klara:
Nya Hits for kids - Greatest Hits
Att Alice inte får The Sims
Mario Somic at the Olympic games
En riktigt god jul
Plektrum
fijol
Glo Doodle

Alice:
The Sims 3: World adventures
Presentkort på Prickig katt
Mi Lajki-smycken (Berlock/Halsband/Armband/Presentbox)


Evy:
En riktigt fröjdefull och skön jul
Långkalsonger

Dennis:
Nå´t eletriskt
The Collection med Leonard Cohen
Popmajs
Presentkort på Kvibergs marknad

Gustaf:
Skiva av Yes, Genesis, Rush, eller Genesis och Dream Theater och Frost* också


Elvis:
Hamsterleksaker


Moltas:
Pastamaskin
Pappa Räv
Tigerrandig matta med huvud


Lotta:
En fröjdefull jul
Fred på jorden
Tjafs
Eftertanke
Visdom
Tryckkokare


Oskar:
Kleder (hjärna byksor)
pängar
fina molningar (kånst)
tryckkockare
parrfim
Stavnings programm
strumpor å kalsingarr
än god hjul me släckten
Vic Firth övningsplatta

Noella:
Silverörhängen (inte hängande)
Pet Shops


Emelie:
Hopprep (vuxensize)
"Rädda-mig-i-nöden-kit" till lördagskvällen (dvs svart nagellack, brun-utan-sol, tuggummi och billig alkohol)
Hopprep
iCurl
Ingen tryckkokare eller riskokare
Att någon är seriöst intresserad av och visar sitt intresse för att köpa en oanvänd riskokare

Helene
Bud på Birger
Eletrisk köksmaskin
Martini Bianco
Champagnekorkssabel

Arne
Tryckkokare
En jädrans massa strumpor

Är det någon som känner sig missad, eller missförstådd?


Kommentarer
Postat av: Arne

Nr.: 1 tryckkokare (förstås)

2009-12-01 @ 21:50:39
Postat av: Emelie

Jag önskar mig ingen tryckkokare för jag tror att jag skulle använda den lika många gånger som riskokaren jag fick för två år sedan. NADA, NIENTE, ZERO gånger.

2009-12-03 @ 17:07:25
Postat av: denka

Emelie, jag är spekulant på din riskokare, och ev tryckkokare du kanske får i Julklapp.

2009-12-03 @ 20:30:15
Postat av: Alice

Ta gärna bort bajskorv och en man.

Klara vill inte ha en Tumat trykare och en

Pikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

längre, så du kan ta bort dom också...

2009-12-04 @ 16:19:07
Postat av: Oskar

Jag önskar mig även en Vic Firth övningsplatta

2009-12-04 @ 18:21:20
Postat av: Carina

Jocke har skrivit något om att Wayne, Texas och Emma Räv ska ha något eget julklappsrace, under "ÖNSKELISTOR!"? Är det godkänt av tomten?

2009-12-04 @ 19:19:21
Postat av: Tomten

Ja förfan! Kör i vind, klappar till alla!

2009-12-04 @ 20:32:40
Postat av: Emelie

Dennis: Jag var helt hundra på att du redan hade en sådan!

2009-12-05 @ 11:49:20
Postat av: Carina

Är det tillåtet att ge bort beg. saker som har ett värde av 250 kr?

2009-12-05 @ 16:48:25
Postat av: Carina

Jag önskar mig en trådlös ljudanläggning och en TV som bara syns när man använder den.



2009-12-06 @ 19:54:32
Postat av: Evy

Jag har glömt skriva vad jag önskar. Jag kom på en bra grej för en stun sedan, men tyvärr den försvann.

Carina, självklart får Du önska beg.grejer, finns massor på loppis, dom är som nya.

2009-12-07 @ 13:41:39
Postat av: Carina

Mamma: Nej, nej! Jag var nog otydlig! Jag önskar mig inte begagnade prylar, men jag undrar om det är ok att ge bort det?

2009-12-08 @ 22:30:56
Postat av: Helene

jag vill ha en sån sabel till champagneflaskor

2009-12-09 @ 20:01:19
Postat av: Helene

Evy önskar sig långkalsonger

2009-12-09 @ 22:54:11
Postat av: Dennis

Fick du något svar på om det var OK att ge bort begagnat? För ISÅFALL är mina julklappsbekymmer lösta, finns det någon övre gräns på HUR många begagnade saker man får ge? Kan jag själv värdera dom, till typ 1kr/st?

2009-12-18 @ 10:33:48
Postat av: Jocke

Är det nån som önskar sig långkalsonger? Jag har ett par bättre begagnade! Kan fås tvättade.

2009-12-20 @ 10:59:59
Postat av: Anonym

Dennis: Ja, man får ge beg.-saker, men det är ju under förutsättning att den man ger till antingen har önskat sig det man ger, eller att det verkligen är något man tror att han/hon vill ha! Det får alltså inte vara en "garagerensning" och att man ger för att bli av med skit!

2009-12-20 @ 19:30:36
Postat av: Carina

Jag önskar mig ett par skinnhandskar också!

2009-12-20 @ 19:31:27
Postat av: Arne

Hej!

O.K. jag har nog missat att önska något, här har Ni förslag: strumpor, strumpor och åter strumpor. Alla från min 50-årsdag är på soptippen nu.

2009-12-21 @ 19:32:10
Postat av: Denka

Farzan: Jag har kommit över ett parti vänsterstrumpor i röd-grön kulör, kan hända att jag kan matcha dom med ett överblivet parti högerstrumpor i blått senare i höst...kan det va nåt?

2009-12-22 @ 22:41:24
Postat av: Denka

jag önskar presentkort på Kvibergs Marknad

2009-12-22 @ 22:43:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0